Posten 2

Onsdag min lediga dag började inte som jag tänkt mig. Efter att jag varit på vårdcentralen med min onda hand så skulle jag till OK på Ersboda och hämta ut ett Rek. Jag hade beställt lite silvertråd och div. till Kreativ Design Leena Andersson. Jag var tvungen att ha ett företagsbevis ( eftersom Kreativ Design stod först på reket) med mig för att hämta ut det lilla Reket. Och inte hade jag med mig något sådant. Visste inte att man skulle det. Tjejen var inte så trevlig. Hon sa att åk ner till Umestan så fixar dom ett bevis. Jaa, for dit men ack. Inte gick det inte. Jag skulle ringa till Bolagsverket och få bevis därifrån. Åkte tillbaka till OK och sa att det inte gick att få ett bevis nere på Umestan. Tjejen blev dösur på mig efterom jag klagade. Alltså , vad har hänt med posten??????
For hem och drack kaffe istället.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ja "posten" är sej inte lik. kan man ens kalla det för posten?

hur gick det med din onda hand då?

2009-01-14 @ 20:44:53
URL: http://kajsaklara.blogg.se/
Postat av: Leena

Jo, det gick bra med handen. Inget var brutet men jag har fortfarande ont, kan inte gripa tag ordentligt men.....det ger sig snart tror jag.

2009-01-16 @ 20:01:34
URL: http://leenaingvar.blogg.se/
Postat av: Leena

Jo, det gick bra med handen. Inget var brutet men jag har fortfarande ont, kan inte gripa tag ordentligt men.....det ger sig snart tror jag.

2009-01-16 @ 20:01:37
URL: http://leenaingvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0