Sydag

I dag har jag varit kompledig. Tänkte vara i silversmedjan men inspirationen var bortblåst. Vädret var väl en bidragande orsak. Satte mig framför symaskinen i stället. Sydde 8 st bokomslag till Ingvars kalender. Lite tråkigt men ..... Det tog ganska så lång tid. Sy och sen göra trycket. När jag ändå var i tryckar tagen så blev det några tryckta wettexdukar också.  Kolla gärna in på Ingvars hemsida, där ser du hans "pyssel"  www.fundo.se 



Mina tryckta wettexdukar.



tryckta wettexdukar

Kunde inte sluta att sy så det blev några pannlappar  och kläder till Storlidens nya invånare. Lars och Susanne har fått en pojke. Ett stort grattis till dom.

Så här blev pannlapparna.

pannlappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0